älskade unge!

idag har jag och isa bara varit hemma å myst och därför har jag gått omkring i mysbyxor, topp och kofta hela dagen.
När klockan börjar närma sig 17 och vi sitter och väntar på Bia tittar hon på mig och frågar om jag "har haft dom där kläderna sen i morse?"
Jaaa, svarar jag försiktigt, får jag inte det?
Näää säger Isa, jag tycker du ska gå och byta om nu, till riktiga kläder! :)
Skitunge!
Här får man inte gå omkring hur som hellst :)
Hon brukar även "kontrollera" vad Bia tar på sig om vi ska bort eller iväg på nåt, duger inte det han valt säger hon det och kommer med nåt annat förslag:)
.
Sen i kväll när vi skulle fika kvällsfika i tv-rummet frågade hon om jag inte ville ha en macka.(jag låg på soffan å hade inte tagit nån)
Nej sa jag, jag tror inte jag orkar.
Men mamma jag kan göra en till dig, en halv kanske du orkar?
Ok sa jag och fick en halv macka med en klick smör på mitten och en skinkskiva på, serverad på soffan.
Även ett halv glas mjölk i pippiglas fick jag.
Det var nog en av de godaste mackor jag ätit, gjord av kärlek:)
.
Lilla gumman, vad jag älskar att vara din mamma, varje dag!

Kommentarer
Postat av: grannen breve (tegelhuset) ;)

Sötpluppen!

2010-10-15 @ 12:50:42
Postat av: Sara (Grannen i gammhuset med flagnad färg)

Jag blir alldeles rörd jag!

2010-10-15 @ 13:03:57
Postat av: mormor med en tår på kinden

att vara så liten och kunna

ge så mycket, kärlek till sin mamma.

2010-10-16 @ 22:21:26
Postat av: Anonym

2010-10-17 @ 00:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0