min sommar 2010!

Den här sommaren har jag varit ledig i drygt 6 v och detta har jag gjort:
Haft mysig sommarkväll hos morfar å Inger i kvällsjön
Lekt med kusin Bella som varit hemma på besök
varit på gatufesten och åkt karusell och ätit sockervadd
shoppat
fiskat...fast det var bara roligt i 1 minut
haft besök av min bästis felicia
fått en ny granne, den efterlängtade Amalia
Firat midsommar hemma med krans å lekar
LÄRT MIG CYKLA UTAN STÖDHJUL!!!
BADAT BADAT Å BADAT, varje dag under 2 veckor då det var ca 30° varmt!
myst!
Åkt båt i Marmen med morfar!
haft bikini nästan varje dag, oavsett väder!
sovit i husvagn på Bergafjjärden med farmor och farfar
Varit på utflykt med bla mamma å mormor
varit på bröllop (Oscars mamma å pappa)
Bakat mufffins å bjudit på fika
varit till furuvik m kusinerna
Varit på sommarmarknad i Bölom!
Detta är en del av vad jag gjort i sommar, å snart väntar en vecka på Rhodos med mamma å pappa!

Kommentarer
Postat av: mormor

tack Sara för att du delar med dej

av alla fina bilder på din underbara

familj.

alltid så kul att se. kram / mamma

2010-08-16 @ 23:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0