när jag blir stor...

Pappa Bia var ute i helgen och vid 02 tiden kom isa och kröp ner bredvid mig i våran säng.
-Vart är min pappa??? sa hon klarvaken.
Han är ju på fest med grabbarna sa jag,men han kommer nog snart.
-Hur ska han komma hem då undrade Isa(väl medveten om man inte får dricka "ölar" och köra bil.
Han åker nog buss svarar jag kort,jag vill ju fortsätta sova.
Varför åker han inte taxi?fortsätter hon...
För att det är kostar jättemycket pengar att åka taxi,å lite pengar att åka buss säger jag irriterad(sömnsur)
Hon blir tyst en stund.....
När jag blir stor,då ska jag dricka vin och åka taxi!!!
Jag börjar skratta....

Jag hoppas också att du kan åka massor av taxi när du blir stor gumman,å dricka fina viner :)
men tur att det är ett tag dit....

Älskade unge!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, sötaste ungen!!

2009-09-28 @ 17:14:16
URL: http://linalindstrom.blogg.se/
Postat av: mormor

Lilla söta underbara Isa, så liten men så

klok. Om vi vuxna kunde vara hälften så

kloka vilken underbar värld vi skulle

ha att leva i. om inte pengarna räcker

till taxi nån dag Isa kommer mormor och

hämtar dej.Puss.

2009-09-29 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0