Ante.....min Ante

I helgen (tors-sön) har grannen Erics syster m fam varit här.
Isa träffade deras son redan förra sommaren,å fick låna hans lilla skoter i vintras då vi var hos Erics föräldrar över nyår.
Så när han nu skulle komma hit blev såklart Isa glad.
Ante har även en lillasyster,Signe 2,5 år,så det har varit full fart hela helgen å barnen har nästan bara varit ifrån varandra när dom sover :)


Ante och Signe

det har blivit mycket cyklande i helgen


underbara barn!




hopphopp!


våran stora duktiga tjej


Ante crosscyklar i skogen å Isa kunde inte vara sämre:)

I går lyckades vi få med Isa på lite annat men när vi kom hem kl 20,30 å isa var jättetrött å skulle i säng,så var grannarna ute å Isa blev jätteuppspelt.tyvärr vände det till tårar då hennes hemska föräldrar bara lät henne gå dit och säga godnatt och hejdå till Ante som skulle åka hem idag...
Isa grät i säkert 45 min innan det gick över.....å då gick det över efter att jag plockat fram två kort på Isa som ante skulle få,lovat att vi skulle ställa klockan för att stiga upp å gå ut och säga hejdå till dom då dom åkte:)
Inte så jobbigt kanske,men då min lördagkväll slutade¨på Smedjan ville jag bara stänga av klockan då den ringde i morse,vända mig om å sova vidare.
men mammahjärtat sa annat...upp ur sängen,väcka isa,på med sandaler,ut i nattlinnen å flurfrisyr för att krama å vinka av Ante m fam...:)

Å Isa har gift bort sig själv i helgen...gissa till vem? :)


Tack ante och signe för roliga dagar,hoppas vi ses snart igen!
/kram isa



Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, crossbanan!! Bia berättade väl att alla vi syskon, kusiner etc har cyklat där?



Söta Isa, första kärleken verkar det som?

2009-05-25 @ 14:19:54
URL: http://linalindstrom.blogg.se/
Postat av: Lollo

Gullungar! =)

2009-05-25 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0