prinsessan på ärten



inte undra på att det är trångt när vi har denna prinsessa i sängen!!!

idag ramlade isa ner för källartrappan...tror aldig sekunderna gått så långsamt!
jag ser varje sekund framför mig hur lilla kroppen slog kullerbyttor ner mot stenhårda golvet och jag hör mig själv skrika Biiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...han var i källare.han kommer och fångar isa just som hon landar på golvet.
ledsen så klart,men jag såg att hon aldrig slog i huvudet på vägen ner å det känns skönt...när vi frågade senare sa hon att hon bara hade lite ont i stjärten :)
älskade unge!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fy vad läskigt!!! tur att det gick bra, och inga fler lösa tänder;)

2009-03-09 @ 09:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0