Bolibompamys


Isas favvoplats före å efter dagis.
här ladda/vilar hon inför/efter en lång dag på dagis.
I morse gick hon upp med Bia 6.30,fick välling innan ha gick sen vaknade jag av klockan 7.45 och då låg hon å myste i fåtöljen:)
maaammaaa...kommer du nån gång?ropade hon...sen frågade hon om hon skulle till dagis eller???tyckte nog hon hade legat där länge...sötis.


vid middagen idag pratade vi om efternamn å att jag får heta lindström när jag gifter mig med pappa osv.
sen frågade vi om hon skulle gifta sig med nån?jaaa det skulle hon...med TUVANORA :)
ja man gifter sig ju med nån man tycker om å hon tycker ju om dom!
å fina klänningar skulle dom ha också...men Nora kanske skulle få stanna hemma för hon är liten...

Gud vad det rör sig mycket i lilla huvudet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0