glassbiiiiiiiilen!

ja vi har lovat Isa länge nu att hon ska få handla av glassbilen då den kommer,å i kväll hörde vi den!
så vi plundrade spargrisen å började vänta...å vänta....å vänta!
vi hann till och med byta om till pyjamas innan den kom tutande!
har ni sett förresten att man kan kolla på hemglass sida vart glassbilen är,vilken gata den åker på!
så när vi såg att den svängde in här så hoppade vi i skorna å sprang upp till vägen...Isa hon skrek av lycka:)




stort äventyr för liten tjej!å massa glädje att se henne så glad....älskade ungen våran!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, så söt! Shit, då man ser bilderna så ser ni ut att bo värsta på landet, fast det gör ni ju nästan med! =)

2009-06-04 @ 19:29:14
URL: http://linalindstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej!



Ja, bokhyllan är säkrad med två böja metallgrejer som sitter i väggen och hyllan. Duktiga pappan som kom på och utförde det! =)



Jag har tittat efter bilder men jag har ingen, tyvärr.



Vilken bra möhippa du hade ordnat! Hade gärna velat vara med! Men när det blir dags för mig så kan jag ju säga att jag helst slipper, alt en dag på Spat i Vattjom bara. Haha, nördigt men sant! =)

2009-06-09 @ 21:02:09
URL: http://linalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0