tokfia....

vi tränar lite en/flera hemma nu....en bil flera bilar osv...
då jag sa:en napp flera ?,svarade Isa:en napp flera baar!
(hon kallar ju nappen för Ba!)
sen sa jag:en gos flera? och isa svarade :en gos flera dyssar!
(gosefilten kallas ju dyssen fast hon både kan säga napp och gos)

lät så otroligt roligt när hon sa det!
och idag satt vi och pratade om en åsna...isa säger hesna(åsna) så sa jag att det inte heter hesna utan åsna.
då svarade hon:ja men man får säga åsna om man vill!
inte att man fick säga hesna som egentligen är fel,utan att:ok då mamma,säg åsna om du vill!

och i kväll ropade hon på mig när hon skulle sova...när jag kom in låg hon där utan kudde...obekvämt tänkte jag och frågade vart hon hade kudden.....jag har slutat med kudde,svarade hon helt allvarligt :)


hahahaha...det kommer mycket roligt ur lilla munnen!

Kommentarer
Postat av: anna

Tok-stina....gullunge!

2009-01-26 @ 23:57:07
Postat av: Lina

Haha, underbart!!

2009-01-27 @ 16:35:28
URL: http://linalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0