Skor säljes och skänkes!

jag eftersom jag inte kommer använda några andra skor än dom från Bianco tänkte jag att jag ska försöka bli av med alla andra jag änå inte använder!
Alla skor är i stl 39/40.
Alla priser är förhandlingsbara:)
färgerna är lite bleka,alla skor som ser svarta ut ÄR riktigt svarta,inte grådassiga:)


Skinnskor från Bianco,använda ca 2 ggr,får skavsår
150:-


Tygskor från Skokanonen,använda ca 2ggr,får skavsår
50:-


Skinnskor med vristrem,remmarna var på jobbet när jag fotade,använda ca 5 ggr,får skavsår...
100:-


Kilklackar från Din Sko,använda 1 gång,skavsår igen....hur kan man jobba i skoaffär när man får skavsår av allt???
100:-


mer kilklackar från Din Sko,ljust guld,använda 3 ggr,mer skavsår tyvärr...
100:-


Silver slip in från Wedins,använda 1 gång,(köpte dom efter anst.intervjun om mitt nuvarande jobb,fick skavsår av dom jag hade så jag panikköpte nya...på Wedins:)
100:-


Spetsiga pumps med taxklack från Sko Mårten
Gratis!



början på min "skogarderob" där alla ska få bilder...tyvärr  är detta långt ifrån alla mina skor:)

Ja hjälp mig att bli av med detta nu!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!



Undrar om någon köpt eller fått de svarta spetsiga pumpsen ännu?



Mvh



Maria

2009-03-01 @ 17:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0