tandläkaren

igår var Isa och Bia hos tandläkaren,och eftersom inte jag var med så jagjag inte så detaljerad information :)men det såg bra ut och tänderna har växt fast lite så dom blir nog kvar,men vi äter lite försiktigt ett tag till.Risken att de blir missfärgade finns fortfarande men det lever vi men då hon änd ska tappa dem.
Fick mail från försäkringsbolaget där de stod att allt som visar sig pga den här skadan fram till Isa är 25 står dom för,jag skulle behålla dokumentet bara....visst....men vart lägger jag det så jag vet vart det är om 22 år???hahahaha

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad skönt att allt gick bra för Isa =)!!

2009-02-04 @ 10:11:13
Postat av: Maria

Vad bra att hon får behålla tänderna:) jobbigt att vara tandlös i 3-4 år... Tuvas tänder blev aningens missfärgade efter några veckor efter att hon gjort illa sig, men det får vi leva med då hon ändå snart ska tappa dom.

2009-02-04 @ 12:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0