Vårt "nya" retrokakel:)

Nu har vi målat kaklet i köket och det blev jättebra!!!kanske lite annorlunda mot vad vi hade tänk,lite för blankt,men ändå bättre än förut!
Nu passar det in med matrummet och övriga köket!

Nu är LIGHT-renoveringen av köket klart,tids nog ska det slås ut väggar,göras ny planlösning mm,men nu kan vi leva med detta ett tag och har ingen panik att börja riva innan vi riktigt vet hur vi vill ha det!

Nu ska vi ta hallen sen är vi färdiga med övervåningen!
(vi förtränger det rosa badrummet ett tag till)

Kommentarer
Postat av: marie

snyggt! Säg åt Bia att han gjort ett kanonjobb! Vi är också klar med Robins rum. Bara lite småpyssel kvar.

2008-10-05 @ 23:21:28
Postat av: Lina

Håller med Marie, va händig Bia är! =)

Det blev jättefint, verkligen. Det rosa badrummet är ju fräscht så det är väl ingen panik heller. Toan nere är ju gullig så vill ni känna av atmosfären då ni ska på muggen får ni gå ner, haha.



Idag är det 0.2 grader och hård vind och snö på marken. Har inte bestämt om vi ska ge oss ut eller inte. Hade ju som pakt med mig själv att jag skulle gå en vagnpromenad varje dag men idag känns det gruvsamt...



Längtar efter er!

2008-10-06 @ 10:09:55
URL: http://linalindstrom.blogg.se/
Postat av: sara

varför tror alla att det är bia som är så händig????

2008-10-06 @ 13:55:07
Postat av: Lina

Haha, ja varför är vi så könsbundna?! Men det ÄR väl Bia som gjort det mesta? Sa inte du själv att han hade målat matrummet medan du försökte hålla Isa därifrån t ex? Men jag vet att du KAN Sara...Allt utom att göra och koppla lampan kanske? ;0)

2008-10-06 @ 14:20:03
Postat av: sara

jo det stämmer väl att bia är den som målar och grejar,och gör jag stylingen efteråt!men jag tror vi skulle kunnna byta utan problem för någon av oss!

2008-10-06 @ 17:46:27
Postat av: Ewe`s mamma

Hej!

Det var länge sen jag var in på din blogg. Nu tog jag mig tid ifrån all rättning. Vad fint ni har gjort det. Det är alltid roligt att få göra om.

2008-10-07 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0