JIPPIE....eller näääää

Idag på jobbet vann vi två biljetter till Blogg Awards som äger rum i Stockholm i morgon kväll,Bianco Footwear är en av sponsorerna till galan och nu lottade dom ut två biljetter de hade fått återbud på i sista minuten och vi vann!
http://www.veckorevyn.com/blogawards/
JIPPIE!!!

meeeeen...det är lite tajt om tid och pengar att hinna köpa galaklänning,boka hotell,resa,fixa personal mm så vi fick släppa biljetterna till Haninge butiken :(

Men jag började tänka lite på det här med att blogga...jag bloggar ju här med Isa i fokus men blev lite sugen på att starta en blogg med mig och mina intressen i fokus...hmmmm...kanske händer i kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0