jobb....

Den här veckan har jag varit på zizzi och jobbat!
Gud vad jag saknar det!!!!!
Älskar verkligen att vara där och hjälpa våra underbara "tjockisar"=)!

Men nu har Zizzi fått konkurans om mig.....har fått jobb på pashion också!
Visserligen bara extra men ändå...
Var dit idag på en snabbintervju och gick därifrån med första jobbpasset på lördag!!!
Ska vara på Vero Moda med en annan tjej och ge make up tips samt ha några erbjudanden för dom som handlar där på lördag!
KUL!
och roligast var att jag brädade en tjej med make-utbildning som också sökt extrajobb...hihi

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul! grattis!

2008-05-22 @ 22:06:46
Postat av: Lina

GRATTIS!! Allt kommer att ordna sig för dig, så är det bara! =) Och vi ska ta beslut om våra liv senast den sista maj...hihi! Men tänk på att det är lite halvhemligt. Inte för diskussion på bloggarn alltså. Längtar tills nationalödagen, ska bli så mysigt! Men klä er varmt! =) Kramelikram!

2008-05-23 @ 13:01:19
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0