Helgen

Det har varit en mycket bra helg!
Födelsedagen i fredags firade jag och Isa med Anna,Signe och Albin,Evelina,det blev tårta och bus i solen.

På kvällen kom min "moster"Marie och drack vin med mig då Bia åkt till stan,senare kom även Evelina förbi och till slut kunde man tro att jag fyllde tre....Lite vatten,sopsäckar och såpa och en slidebana...ojojoj.bilderna säger allt!


I lördags eftermiddag hade vi lite kalas här med mat och tårta.några stannade och drack lite öl och vin ockå...bla grannen Erik som skulle utmana mig på slidebanan=)¨

kolla vad Erik ser laddad ut på bild nr 2....
tyvärr hjälpte det inte!
Jag vann... även över mig själv....åkte tills gräset övergår i häck=)
Fina presenter fick jag också,blommor,pengar,smycken,parfym.smink,body shop-kit,lotter,vin,cider mm.


söndagen blev lugn då det varit en lång helg....

lite kusinfrämmande,pizza och familjemys blev det.
Och nu är det 3 v semester för oss!!!!
HÄRLIGT!

SOMMARLOVSTJEJ!!!

men jag ska in och tjuvjobba några dagar för att hinna träffa nuvarande butikschefen på Bianco innan hon slutar,men det blir korta dagar!
Var och köpte ny almanacka.block och pennor så jag har koll på allt nu när jag snart är chef=)


Nu ska jag till anna och fixa fötterna...kan ju inte ha fula fötter på mitt nya jobb!
KRAM ALLA!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, vilka sjuka bilder! Tack för i lördags!

2008-07-07 @ 22:24:53
URL: http://linalindstrom.blogg.se/
Postat av: morsan eva och "moster" marie

morsan vill veta vart klänningarna är köpta,(marie vill inte berätta)!? tänkte köpa in några till butiken. har några kunder som jag tänkte skulle få det lite "glatt"

2008-07-08 @ 00:17:24
Postat av: maria

galningar!

2008-07-08 @ 20:59:20
Postat av: marie

jättekul att du satte in bilderna på oss!!!!! (jag menar det INTE) vi ser ut som några i familjen flinta!!!!

2008-07-08 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0