underkläder!

Tänk att man kan bli så lycklig när man får göra av med 450kr=)!
Åkte till Birsta efter jobbet för ett besök på Change som säljer underkläder i stora stl.
Jag köpte 2 bh-ar och ett par trosor för 450kr!
Det har aldrig hänt förut vill jag lova,då har en bh i min stl kostat minst det dubbla!!!!
Så idag blev jag överlycklig då jag hittade både på REA och MASSOR till ord pris också!
Så nu är det inte ett problem för varken plånboken eller självförtroendet att hitta underkläder längre,och tro mig....det var ett stort problem tidigare...det finns inte så många bh att få tag på i stl 75H....av "nån" anledning har jag,tro det eller ej,bara haft en,ibland två,bh-ar att byta mellan.......skittrist att alltid hålla på tvätta och att aldrig (tidigare)haft några fina att välja mellan!
Men idag har Change fått en ny kund som kommer komma tillbaka!!

Isa har fått en nyckelpiga-tröja och hårspännen idag.
tror det blir svarta mysbyxor,tröjan och munkjacka då vi reser till Thailand....
Skitsöt var den iaf!
image854
Klippa eller inte klippa???
Bra fråga......

image856
..................tills man ser den här snygga frisyren och färgen!
I LIKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elleonora

Realy Najs! Jag ska klippa mig i morron hos min egna privata lilla frissa. =) Blir väl inte sååå annorlunda. Ska behålla längden iaf.

Hoppas det är bra med dig iaf fröken. Kraaam.

2008-01-29 @ 12:41:04
URL: http://elleonora.wordpress.com
Postat av: anna

Cool frilla! Ja, definitivt klippa!! Skulle passa dej utmärkt!


Kramelikram

2008-01-30 @ 13:03:18
Postat av: Jeanette

Vi annonserar ut två tjänster just nu, en på 100% och en på 50% =).

2008-01-31 @ 12:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0