lite bilder

image843
mys och sagostund med dockorna
image842image841image840image839
mormor kom med en liten spark
image838
Sjuk?näe,bara lite tokiga ideer=)
image837
kan skala själv men glömde visst var man slänger skräp!

Idag är jag hemma i halsfluss,får alltid det när jag blir förkyld.
annars mår vi bara bra!
håller på planerar/packar inför Thailand.
det är inte lite man ska komma ihåg att ta med när man åker med barn!
Tur att jag har Maria!
vi var och tog första vaccinationssprutan igår...det gick bra men fick en chock då jag insåg vad det kommer kosta att vaccinera vår familj...4600kr!!!
dom pengarna hade vi inte "över" om vi säger så!
nä nu ska jag lägga mig ¨på soffan en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0