ja..

...då börjar vi bli redo att åka på semester!!!!
Allt(hoppas jag) är så gott som packat,nu väntar vi bara på att mormor ska komma hit så vi kan "korspacka" lite med hennes saker och att hon kan ta lite blöjor!

Fick dock lite panik när jag skulle lämna Isa på dagis idag.
När vi kom dit hade ett barn spytt 2 ggr så det var nästan så vi vände i dörren men jag har lite att fixa med idag så Isa fick stanna tills hon sovit och vara hemma i morgon ist.
Hoppas för allt i världen att ingen av oss blir dålig!

Nu ska jag försöka få någon ordning på allt som ska ner i handbagaget!
 
68 timmar tills vi sitter på tåget.....
62 tills vi sitter på planet...

image928

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0