Isa...och jag!

image876
image877
Isa blir som sin pappa!suck=)
image878
fått vårjacka med byxor,addidas skor och mössa av farmor och farfar!
Tack!
image879
Så här ser det ut varje kväll...isa har kommit på att om man stiger upp för att "man vill något" så får man vara vaken lite till....vatten,hämta dockan,ljuger om att hon bajsat,dockan tappat mössan,mössan för långt ner så då " gocka sche ninne"(dockan ser inge osv osv....man förundras över alla ursäkter hon kommer på för att försöka få vara vaken lite till=)
image880
första semlan.Isa säger "om" och skakar på huvudet=tycker inte om

image883image884
blir nästan tårögd när jag ser dessa bilder....fattar inte hur stor jag var!blir nästan äcklad på något vis....konstigt för jag vantrivdes inte då heller.... och för första gången kan jag se att jag faktiskt nästan tappat 15 kg...
det var bia som såg bilderna idag och sa....det syns att du var tjockare förut=)
Tack för det=)så säger en kille ist för att säga:ser du att du är smalare nu!
(det låter ju faktiskt lite roligare)=))))
image885

Kommentarer
Postat av: Elleonora

Vikken skillnad babe! Du är så himla bra. Näää... du är BÄÄÄÄÄST! ;)

Puss å Kram.

2008-02-08 @ 07:18:10
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0