på bana igen...

Ja nu ska jag försöka få orning på bloggandet igen efter en fantastisk sommar!
har haft det så bra att jag inte haft lust att krypa ner i källaren och sitta framför datorn....men det ska jag försöka ändra på nu då vardagen är tillbaka igen!

Har mycket att uppdatera så det blir korta inlägg om allt vi gjort i sommar och en uppdatering om hur stor tjej vår prinsessa blivit!

Ska börja kvällen med att tömma kameran på alla sommarens bilder sen ska jag försöka blogga lite varje kväll tills jag kommer i kapp=)

Kram till alla!

Kommentarer
Postat av: Elle

Ja man saknar ju att läsa er blogg jue. Hoppas det går bra med det nya jobbet. Kram kram, Elleonora.

2008-08-11 @ 07:44:19
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0