Det går bra nu:)

Ja det går faktiskt bra med det mesta nu....
Jobbet är hur roligt och utmanande som hellst och efter mitt första inköp så är jag om ännu mer laddad för utmaningen att klara av att driva butiken och peppa personalen!
Och det blir inte sämre av att jag de senaste dagarna fått kommentarer från olika delar av huvudkontoret i stil med:Proffsigt gjort av dig,Imponerande,om någon kan fixa detta så är det du!
Och idag var det in en kund och sa:Det var länge sedan det såg så fint och välfyllt ut här!(Då stod jag och johanna och var väldigt nöjda med allt vi gjort)
JA jag vet att det låter som skryt men jag är faktiskt nöjd med vad jag lyckats med hittills,har ju aldrig varit butikschef förut!

Och hemma flyter det också på!
Vi,eller Bia rättare sagt;renoverar matrummet medan jag försöker hålla Isa därifrån:)
Och oj vad fint det blir!
I kväll har Bia och mormor satt upp fondtapeten och I LOVE IT!
Nu är det bara lite lister och finslip kvar sen ska möbler,lampor,gardiner,blommor och dyl in,det roligaste sist!

Nu ska jag gå upp och mysa med min fantastiska sambo!
(jag älskar dig Bia!)

Bilder och vad som gäller på fötterna till våren kommer samt bilder på matrummet!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilket härligt inlägg Sara! Kul att du känner så med allt, jättehärligt!

2008-09-01 @ 10:20:57
URL: http://linalindstrom.blogg.se/
Postat av: Maria

Härligt när allt känns bra! det är du värd! ska bli kul att se bilder på matrummet och ser fram emot en middag där;)

2008-09-01 @ 16:13:30
Postat av: marie

skynda dej att lägga in bilder.... NU!!!!!!

2008-09-03 @ 21:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0