Kurs!

Idag har jag varit på kurs!
En kurs om personlig styling och färglära!
http://www.tinktank.se/3.html
En mycket givande och otroligt intressant kurs som har lärt mig hur man ska klä sig beroende på kroppsform,vilka färger man passar i beroende på hudton,ögonfärg och hårfärg samt vad man bör undvika.
Jag kan säga att man blev shoppingsugen samt att se över sin egen garderob...men efter dagens slut insåg jag att jag inte har så mycker som behöver "tas bort" ur min garderob *ganska stolt=)*.
Kanske beror på att jag växt upp med mamma som jobbat i snart 30 år i klädbutik så det är inpräntat i huvudet redan vad man bör ha och inte=)hahahaha...
Så nu mina vänner är det bara att be om råd och tips om ni vill ha hjälp!
ÄLSKAR SÅNNA HÄR SAKER!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det lät ju jättekul! Å kan inte du bli min personliga shopper, har inte tid att ränna i affärer och prova ut kläder, tänk om nån kunde plocka fram saker som passar perfekt, vore ju en dröm:) förstår att du blev shoppingsugen!

kul att du fick jobbet, trist att du kände att du måste tacka nej. Men jag förstår verkligen dilemmat, vilka hemska tider... måste vara svårt att få personal till sådana tjänster!

Ledig nåt i helgen? kanske ska försöka ses nåt?

2008-04-08 @ 20:21:22
URL: http://lindstrombarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0