våran helg...

vi har haft en riktig myshelg!
I fredags åt vi god laxmiddag hemma,senare blev det ost och kex och lite alkohol....gick dock och la oss 21.30=)
på lördag jobbade jag på cafe basilica,bia och isa var till farmor och farfar,på gocarthallen där isa testade bilarna med pappa,på pizzapickninck på römanstorg...ja massa roligt gjorde dom när jag jobbade!
på lördag kväll kom faster lina och var barnvakt då vi var med birgitta och kent och åt middag och bowlade....gjorde även ett försök på krogen men det blev bara 30 min sen ville vi hem!
idag har jag jobbat både på basilica och åt kyrkan.skulle fixa fika åt 30 pers.....fine...det gick väl bra...ända tills det kom ca 110st till som skulle ha bullar,saft,kakor och kaffe....ett "litet"missförstånd hade det blivit men det styrde jag och elle upp=)
på eftermiddagen har vi varit på dinos och ätit middagg.mysigt och gott!
nu ska isa snart sova och vi ska se på film och äta lite smått och gott...


isa smyger sig på brieosten...

på badet i torsdags

Kommentarer
Postat av: Maria

haha vad roligt med osten=)!

2007-09-02 @ 20:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0