Trött så trött

Måndag:jobb och familjemys
Tisadag:mannekängträning,jobb,klädprovning
Onsdag.jobb,tid hos frissan inför modevisningen
Torsdag:jobb,frissan igen,catwalkträning
Fredag:jobb,sminkning,frissan,genrep,modevisning
Lördag;sminkning,frissan,genrep,modevisning!1,modevisning 2,kalas hos farmor
Söndag:kalas hos albin,träning på dance world inför nästa modevisning

Måndag:jobb
Tisdag:dance world igen,jobb:frissan igen
Ondsdag.jobb
Torsdag:dance world,jobb,dance world igen
Fredag:jobb
Lördag:frissan,smink,visning 1,visning 2
Söndag:ledig hoppas jag!!!!!

Förkyld är jag,och trött...
visst det är kul men det blev lite mer än jag tänkt det här....
Längtar efter min familj så jag håller på dö.
träffar bara I 30 min på morgonen och T 30 min på kvällen....
Vill vara med dom!!!!!
nu är det sängen....

Kommentarer
Postat av: Maria

oh gud vad mycket.... tur det är under en begränsad tid! förstår att du längtar efter familjen. Själv blev jag nästan grinfärdig idag när jag började tänka på hur de tkommer att bli sen när jag jobbar heltid och M är hemma med flickorna. Kommer väl träffa dem ca 1 1/2 timme om dagen, blääää vad trist och jobbigt... förhoppningsvis blir det bättre sen när man kan gå ner i arbetstid lite. Ska bli kul att se dig mannekänga i alla fall=)

2007-09-20 @ 21:14:20
URL: http://lindstrombarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0