myskväll

Är nu hemma efter jobb,anst intervju,6års kalas och en tur på barnens hus.
Isas kompis filip fyller 6 år idag,var och köpte en ryggsäck,pennfodral,pennor mm att ha när man är storkille och har börjat på 6 års.
Isa fick även en dockvagn(hon älskar tuvas)och 69 kr tyckte jag att jag hade råd med=)


Isa har idag fått sitt andra kärleksbrev.
det första fick hon av albin och nu har hon fått av filip.
poppis tjej vi har=)
image638image639

anst intervjun gick bra kändes det som!
är nöjd att blivit 1 av dom 12 som fick komma på intervju.
det hade varit 260 sökande.
får besked om jag får komma på sista intervjun på fredag em.
håll tummarna för mig!!!

nu ska jag ducsha,sen kolla i jotex och läsa plaza.
sen är det ju Greys Anatomy kl 21!
ska även mysa massor med bia då han åker på kurs i morgon bitti och kommer hem fredag natt!!!


Kommentarer
Postat av: Grannen

Vilka fina brev hon fått=) Håller tummarna att du får jobbet!

2007-09-27 @ 08:19:56
Postat av: anna

Hon är minsann en populär tjej hon som får så fina brev av stor-grabbarna! Håller tummarna för jobbet!! Kram Kram

2007-09-27 @ 09:14:20
Postat av: Maria

Vad gulligt med kärleksbrev!

2007-09-27 @ 18:24:16
Postat av: Jennie

Tack! Jo jag mår bara fint! Vad är det för jobbintervju du varit på?

2007-09-27 @ 18:27:40
URL: http://jennie77.blogg.se/
Postat av: Elleonora

Hoppas lilltjejen kryar på sig. Kramelikram... elle.

2007-09-28 @ 09:24:45
URL: http://elleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0