jag är på G...

Har inte lagt av med min diet om ni tror det!
Håller fortfarande på även om jag nu oftast äter ett mål mat om dagen och unnar mig en god middag och något gått att dricka ibland om vi är bortbjudna....beroende på vad det bjuds på=)om det är något jag känner är värt att äta=)
Har nu gått ner 7. 7kg sen i början av sept,inte så mycket ,inte mer än om jag varit viktväktare kanske ,men jag trivs med det här sättet!!!
Känner mig gladare,lyckligare och finare för varje gång vågen visar minus...stort eller litet spelar inte så stor roll=)
har ju inte haft något plus än iaf....*stolt*
och mitt nästa mål är 2.9 kg till tills den sista den här månaden...totalt 10 alltså....
Och det klarar jag...det vet jag!

Här är några bilder på mig som anna hade i sina gömmor....
vet inte när de är tagna...tror för 3 år sen och kanske 20 kg sen=)
image686image687

jag tycker min insida är vackrare än utsidan för tillfället....
men målet är att jag ska känna mig lika fin både på utsida och insida!

Jag är glad att jag har så många underbara vänner som tycker jag är fin både på in och utsidan oavsett stl...
Tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fantastisk Sara! Är så stolt över dig!!! Kram Elle.

2007-10-16 @ 22:04:19
URL: http://elleonora.blogg.se
Postat av: Maria

Vad du är duktig! Härligt att det verkar gå så lätt ändå, din inställning verkar vara kanon och då klarar man allt=)

2007-10-17 @ 13:12:36
URL: http://lindstrombarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0