Fredagsmys...

Sitter och dricker en stor kopp chokladkaffe från kahls(?) kaffebutik i birsta.
Var dit och köpte praliner till kaffet i kväll då fam Lindström/Bylund kommer på middag.
Älggryta m ädelost/klyftpot och morötter,sallad,vitlöksbröd,vin och öl serveras det.
Sen kaffe/chokladpralin och till idol blir det grönsaker och dipp(kanske även chips om bia får bestämma,men då får han åka och handla=)

Vår prinsessa har äntligen somnat,en piggare och gladare tjej som leker och myser med mamma hela dagen.
Jag älskar dig sååååå underbara unge!!! 

En tanke till mina underbara vänner på cafeet...önskar jag kunde vara där och hjälpa er....hoppas ni får en mysig och lugn helg!
Till veckan är jag med i matchen igen!
Puss och Kram till världens bästa A,L och E!

Nu ska jag duka bordet,sen gå ut och kratta lite medan I sover!

Kommentarer
Postat av: jenny

Låter bra det, alltid roligt att ha någon man kan låna saker av! jag längtar tills efter ultraljudet och då kanske man går och köper sig något! Vi ska nog fara en sväng och kolla på vagnar och skötbord bara för att få en idé för vad vi vill ha!
Vill nog ha ett skötbord som går att göra om till en hylla, mest praktiskt så!
åh, va gott med älggryta och chokladpraliner. Vilken fest! kramkram

2007-10-19 @ 13:26:18
URL: http://ternestael.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0