En underbar vårdag!

Idag har vi varit med kusinerna på utflykt!
Med matsäck och gallonisar bar det i väg till lekparken i Mårtensro!
Med strålade sol och 14 grader varmt fick vi en underbar förmiddag där.
Isa och Tuva gungade(Nora också)grävde i sanden och klättrade,åkte kana och busade!
Isa var lite feg i början men sen kröp hon runt överallt och följde efter storkusinen.
Efter lunch hos Maria åkte vi hem och en slagen hjälte med lungorna fyllda av vårluft,ligger fortfarande och sover!
image339image340image341image342image343image344image345
Tack kusinerna och faster Maria för en mysig förmiddag!
Vi ses i morgon!
/Kram Isa

Kommentarer
Postat av: Maria

Å vilka härliga vårbilder! Tuva och Nora har också slocknat båda två och jag har suttit på altanen och läst bok, härligt! nu ska jag lägga upp Noras gungpremiär på bloggen=)

2007-03-29 @ 15:42:26
Postat av: Elleonora

Hello. Snacka om snygga galonisar... *avundsjuk juee*
Ser ut som ni haft en underbar dag.
Medans jag och lina bara jobbar och skrattar.
Men det är ju kul de å.

Ha det så bra. Njut av solen.
Kärlek. // elleonora.

2007-03-29 @ 20:04:05
URL: http://www.nightlife.se/elleonora/
Postat av: Tindra

Hej Isa! Jag vill att du ska prata med mig på datorn men vi får väl skriva istället.
Va fin du va i dina galonisar i lekparken.
Jag är sjuk, har hög feber i 2 dagar. När jag får Alvedon blir jag mycket bättre. Saga sover i sängen och pappa sover i foffan. Jag har fingrar. Jag har en mun. Jag har ögon. (*hihi*)
Jag har ätit en piggelin i trappan när mamma hängde tvätt.
Snart ska jag sova med mamma och mappen.
Hejdå! En puss!

2007-03-30 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0