En underbar dag!

Idag har vi haft en riktig mysdag!
Vi har varit i Mellangård och hälsat på mammas kompis Märta och hennes familj!
image305
Där var också Märtas ena bror och hans tre barn:Nora,Arve och Inez också och hälsade på och lekte med mig!
image306                                                 På förmiddagen lekte vi inne med alla leksaker dom hade,men jag hade hittat en trapp som var roligare än allt för en sån har vi inte hemma!!!

KLICKA PÅ LÄNKEN!!!

http://www.youtube.com/watch?v=rPgLh-__bfQ

Sen efter lunch och en stunds vila trotsade vi regnet/snön och gick ut.
image307


image308
Och när vi hade varit ute och åkt pulka och byggt snögubbe en stund så kom det tre barn till!
Även dom barn till en av Märtas bröder!
Men det var så konstigt...för dom såg likadana ut....hmmm...enäggstrillingar sa mamma att det hette!
image309
Nora,Arve,Maja,Linnea,Ida(rätt?)Jag,Märta och Mormor i snön
image310
TACK Märta och Ulla för en jättemysig dag hos er med god lunch och fika och underbart sällskap!
Hoppas vi ses snart igen!
Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Lina

Myspys! AMS.se måste du kolla, sen kan du kolla manpower, kontorsfixarna, proffice....sen kommer jag inte på nåt mer! Lycka till!!

2007-03-09 @ 10:13:57
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0