Tillbaka på banan

Har åkt i diket ett tag nu med min diet...har inte kännt mig riktigt motiverad tror jag.
Konstigt nog så var det lättare när jag jobbade på Basilica...men då hade jag ju Elle som gjorde samma sak så då vågade man inte stoppa något i munnen=)
Men nu är jag på G igen....kan inte lägga av nu när jag mår bättre än på länge och när jag nästan är halvvägs mot 30 kg!!!!

Letade ett par byxor i garderoben i går som jag skulle tvätta,hittade ett par jeans jag aldrig haft och ett par capribyxor som jag inte kunnat ha på ett tag...
Nu sitter jag här på väg till jobbet i jeansen....som nu är på gränsen till stora=)
Lika så capribyxorna!
Är stolt över mig själv trots att jag inte gett 100% hela tiden...

Så nu gör jag som Elle:skriver här vad jag ätit,för då vill jag inte gärna skriva "choklad" och få skäll av er!=)


Kommentarer
Postat av: Elleonora

Du är världens bästa Sara!!! =) Vi kommer att klara det här. Tvekar inte en sekund. Kramelikram.

2007-12-11 @ 16:29:22
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0