jul


Jul i vårt hus


Vi började julfirandet redan i torsdags med lilla julafton med mormor(och morfar)
Många fina presenter till mitt rum fick jag.


min pappa och jag har gjort oss julaftonsfina!

nån har varit väldigt snäll....=)



på julaftonsförmiddagen kom morfar och hans Inger och firade med oss.
fick filmer,tallrikar,lego och en bääbää-kudde


tomten hos farmor och farfar som jag vågade krama!!!
han kom med en spis och kastruller,halsband,böcker mm



på em kom även en tomte hem till mig innan vi skulle äta middag!
jag fick massa klappar av honom med!
En docksäng,resväska,pippidocka,kläder,pussel,morgonrock och andra leksaker...


Middagsdags!!!

image809image810
ute i dag på juldagen!

vi är lite förvånade över att ingen verkar vara på hugget att träffas idag,vi brukar alltid fika/äta någonstans eller bada balja eller dyl men i år verkar alla bara vilja vara hemma och mysa.....det är ju också skönt....men vi blir lite rastlösa=)
hoppas alla haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: marcus

-ja ha, var det efter det ni kom och tänka på oss..eller! Vilken tur att vi fick komma på "panik" middag, tackar det var gott ivarje fall.

2007-12-25 @ 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0