Jul jul jul....

jag som tyckte att jag hade allt under kontroll!
plötsligt var det några klappar kvar att fixa och slå in,fira lilla julafton med vänner,sy borsduken till julafton,stäääääda,stääääda i källaren för att slippa tänka på det över jul då jag inte tänker göra ett handtag!,tvätta och ta reda på tvätt,skriva matlista inför jul,handla maten,systemet,och mitt i alltihopa försöka njuta av julstämningen som jag älskar!
tills nu har allt gått bra men plötsligt känner jag mig jättetrött.....
har massor på jobbet nu också....hela butiken ska göras om...fylla på och städa inför inventering,vända upp och ner på hela butiken inför rean på annandagen och naturligtvis hjälpa alla kunder!

Nä jag älskar allt from 1-31 december....men det lyckas visst alltid bli lite körigt ju närmare slutet jag kommer hur bra jag än planerar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tio djupa så löser det sig!

2007-12-19 @ 09:14:40
Postat av: Maria

känner igen det där... man tycker man har allt under kontroll och plötsligt kommer man på att julafton är om bara några dagar...shit! varje år tänker jag att nästa år ska allt vara klart till andra advent. men det funkar aldrig=)
vi ses på julafton, om inte förr!

2007-12-19 @ 19:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0