veckan som gått......

Oj oj oj vilken vecka!
Den började i måndags med babysång,det var kul!
I onsdags var vi och hälsade på min kompis Nelly vars mamma också jobbar på Hemtex.
Det var skojigt förutom att jag ville ta och klämma på henne hela tiden men det fick jag inte för mamma,
nelly
för nelly är bara 2 månader och jag är inte så duktig att vara försiktig än!
Vi var på långpromenad med vagnarna där Nelly bor,der var jättefint att gå strandpromenaden i Bredsand sa mamma,själv sov jag hela vägen!
s
På torsdag var vi först på Bvc och vägde och mätte mig.
68 cm lång och väger 8540 g nu.
Och två fina tänder har jag  ju också!
tänderna

Senare på torsag när pappa kommit hem och vi ätit middag åkte vi mot Stockholm,Kungens kurva och min första natt på hotell!
rsan dit märkte jag inte för jag somnade i Gnarp efter en flaska välling och sov tills vi stannde vid hotellet.
h
På fredag morgon åkte vi till Älvsjö.Pappa och Henke skulle på nån elmässa där.
Jag och mamma blev hämtade av mina kusiner Tindra och Saga och for till dom och lekte ist.
kusiner
Efter lunch hos kusinerna åkte vi vidare mot Linköping med ett flyttlass åt pappas kompis Anders.
Efter ett snabbt stopp där med middag och lite vila åktte vi vidare mot Askersund där pappa skulle köra rally.
Väl framme i Askersund tog vi in på B&B Lilla Cafe´t.
Där duschade jag med pappa sen var det dags att sova.Fick sova i mammas och pappas stora säng igen!!
Mysigt!
med mamma
pappa

På lördag morgon åt vi frukost på cafe´t där vi bodde.
Mamma,Pappa,Anders och Henke vräkte i sig av allt som fanns,själv fick jag bara gröt och ett smörgåsrån!
frukost
Hela lördagen tillbringade Jag,mamma och Aders ute medan pappa och Henke körde rally i skogarna runt Askersund.
det gick bra för pappa.Han blev 8 av 30 st i sin klass.
H
Jag hjälper Henke att plugga rallynoter innan tävlingen.

A
det fanns mycket att titta på där,bilar och massa folk,så tråkigt hade vi inte!
Kl 19 bar det av hem till Sundsvall.
5 mil utanför askersund somnade jag och sov de ca 50 milen hem.
kl 02 var vi hemma å då var mamma så trött att hon var yr och mådde illa så hon somnade direkt.
pappa gjorde lite välling åt mig och tog på mig pyamas sen somnade vi också efter en lång helg med måååånga mil och timmar i bilen!
KRAM från mig!

Kommentarer
Postat av: Tuva o Nora

HEJ Isa! du verkar ha haft det mysigt i helgen, fina bilder också!!

2006-09-25 @ 13:54:16
URL: http://lindstrombarn.blogg.se
Postat av: Lina

YES! Vad kul, fantastiskt helt enkelt! =) Massa bilder och text! Även om vissa bilder kanske känns "trista" för er så är det skitkul för mig som ser er så sällan! Tack! =)

2006-09-25 @ 16:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0