förkyld igen...

nu är jag så less på att våran lilla prinsessa aldrig får vara riktigt frisk!
I natt har hon haft sig första höga feber,39.1 grader.
Hon bara skakade å var ledsen,hostade tills hon kräktes.
"försök hålla henne sval,öppna ett fönster kanske",sa dom på sjukvårdsrådgivningen...
Visst...av med pyamasen och täcket..öppnade fönstret.
Men hur vet man vart gränsen för sval går?så hon inte ligger och fryser istället?
jaja...totalt 4 timmars sömn fick vi...suck...å Bia har åkt till Gävle på jobb tills i morgon...typiskt när man som bäst behöver en famn till...
Nu vill jag bara att våran lilla älskling ska må bättre snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars liten! Hoppas hon blir bättre till jul och så, eller jag hoppas ju att hon blir frisk så snart som möjligt såklart! Ja, snart får jag nog jobb. Haha, har skickat in ansökningar till 3 jobb idag! =)

2006-12-18 @ 12:44:48
Postat av: Lina

var från mig det där....=)

2006-12-18 @ 12:45:10
URL: http://linalindstrom.blogg.se
Postat av: Maria

stackars Isagumman! hoppas hon blir bättre snart. välling, alvedon och en varm famn brukar ju göra susen.

2006-12-18 @ 14:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0