26 oktober

hej gumman min!
Idag överraskade du och jag pappa med att göra middag då han fick vila på soffan.
Du är så duktig att hjälpa mig å dela potatisar,mäta,hälla,röra och vispa.
du är också så duktig att duka fint å tända ljus med mig å det märks att du gillar att hjälpa till.
jag älskar att baka å pyssla med dig då du blir så ivrig å tar fram pallen på en gång och vill sätta igång!
så idag bakade vi muffins som du fick bjuda pappa på till kvällsfika och det är så roligt när du blir så stolt och säger att vi bakat goda bullar.
det värmer mitt hjärta att få göra dessa saker tillsammans med dig,att se hur mallig du blir.
att se din kladdiga lilla mun efter att ha slickat skålen får mig att le.min egna lilla sockerbagare!
nu ligger du mätt och belåten i din säng och jag ska strax gå in och pussa din kind och styka bort håret från ditt ansikte,viska godnatt och säga att jag älskar dig....mest i världen.
som varje kväll-
sov gott min underbara flicka!
puss
mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0