2008-10-19

Hej gumman!
Nu sitter jag i källaren och skriver,vi har just kommit hem från Funäsdalen där vi har varit och hälsat på Mirabelle m.fam.
jag hör hur du ligger i våran säng och ropar på pappa,som vanligt är du för leksugen och sällskapssjuk för att sova.
Vi ska berätta för dig om olika saker,hellst Tuva och Nora,innan du kan sova sen måste du hämta lite olika gosedjur,byta säng några gånger innan du slutligen somnar,gullisgullisen våran!

Igår när du skulle sova låg jag mitt emot dig och strök dig över håret,då tog du din lilla arm och la den runt min nacke och gjorde lika på mig,sen strök du mig över kinden....då fick jag tårar i ögonen av all kärlek du ger oss!
Du är så go och snäll mot oss jämt....Vi kan inte förklara hur mycket vi älskar dig!

Vi på utflykt på Flatruet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0