Älskade ungar!

Som nybliven 2 barsmamma sviktar humöret och självförtroendet ibland.
Orken, viljan och tiden att göra allt man vill, eller bara vara "Sara" för en stund finns inte alltid där men då får era leenden mig att komma tillbaka till den underbara tillvaro jag faktiskt har med två underbara friska tjejer å en fantastisk sambo!
Jag älskar er mest av allt!
Isa äter frukost med lillasyster medan mamma bäddar, diskar flaskor, packar väskor, borstar tänder, klär på sig, startar bilen....ja ni vet :)
Underbara Isa, min bästa stortjej som älskar å tar hand om sin lillasyster så bra!

Kommentarer
Postat av: Märta

Men ååå vad söt man kan vara... :) när skickar man in sin beställning på hur de ska bli ;)

2011-01-18 @ 19:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0