Ett dygn i det nya livet!!!

Vi vaknar för dagen kl 9.
Sanna äter sen byter vi blöja å tar på kläder.
Samtidigt gör sig Isa och Bia i ordning.
Sanna är lite gnällig så vi äter frukost med henne på armen.
Sanna somnar och sover i mjukliften inne samtidigt som Bia går ut och skottar snö och Isa åker skidor mm.Jag passar på att göra mig i ordning, plocka lite,bädda, skotta altanen mm.
Vid 12 tiden vaknar Sanna igen och får mat och somnar sen om.
Vi andra äter lite lunch, slöar på soffan, leker med Isa
Vid 14 kommer kusinerna Tuva och Nora m fam på besök.Vi fikar å tjejerna leker..Sanna sover till 15.30 då Maria matar å snusar lite innan Sanna somnar om:)
Mackan å Maria å barnen åker hem vid 16, jag åker på Ica, Bia å Isa leker.Jag och Isa tar en dusch, gör lite middag, myser ner oss i soffan.
Matdags för mini igen vid 20 tiden sen blir det Robinson för oss å sängen för Isa vid 20.30.
Sanna vaknar vid 22 å är lite "magontsgnällig" vilket innebär att hon vill sova eller vara i famnen, hon äter några gånger innan hon somnar vid 23.30 tiden.
Alla sover, Sanna äter 03.30, sover, klockan ringer samtidigt som Sanna vaknar 06.30.
På med kläder för hela fam, Sanna äter sen iväg till Sjukhuset för läkarbesök kl 7.45
Allt prima med lillagumman så vi blir utskrivna å "firar" med frukost på Donken.
Mera mat för lillan vid 9.30 sen sover hon i mjukliften, Bia åker skoter med Henke å Mackan, Isa leker med Nora å jag viker tvätt å bara slöar!!!
-
Det var ett dygn det, ett mycket bra måste jag säga då Sanna annars brukar vara ledsen några timmar på kvällen/natten pga magen.
Men i det stora hela har vi det såååå bra å bara myser hemma hela familjen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0