jag vill ha tillbaka min säng!

isa somnar i våran säng,vi bär henne till hennes säng när vi lägger oss,hon ropar å vill komma efter någon timme vilken håller på att göra mig tokig och trött då jag inte kan sova så bra när hon ligger bredvid.visst är det mysigt också men jag blir bara irriterad då jag inte får sova ordentligt.
I kväll la jag mig med henne i hennes aäng och läste och myste,tänkte att hon skulle somna där,men nej efter 30 min var hon fortfarande vaken å jag tappade tålamoden så hon gick till våran säng.
tänkte att vi ska börja gå och lägga oss med henne när hon ropar på natten så får hon somna om i säng ist.när hon kommer till oss så är hon i stort sett sovande så vi kanske inte behöver ligga hos henne så länge....

HJÄLP,någon som har tips?

JAG VILL HA MIN SÄNG TILLBAKA!

Kommentarer
Postat av: Eriks mamma

Ha tålamod jag sov mellan mamma & pappa tills jag var ca.12 år å de va så varmt å tryggt. Kram från Högda

2009-01-14 @ 21:48:29
Postat av: sara

till eriks mamma elaine:åååå vad roligt att du tittar in här och skriver!jag det är nog bara att vänta tills hon vill sova i sin säng...hon behöver väl sova hos oss eftersom hon kommer!hoppas bertil mår bättre!kram till er!

2009-01-14 @ 22:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0