Helg

Äntligen helg!
Igår kväll var vi ute och grejade lite på tomten,tog ner ett gammalt äppelträd på baksidan,krattade mm.
Sen kom våra grannar och såg på Idol och mumsade äppelpaj!Mysigt!

Idag har vi varit en sväng till Birsta för att köpa en lampa till matrummet.
Gillade inte alls hur det var där inne,gräsliga tapeter och ett stort matbord bara.
Tapeterna är visserligen kvar och och lika gräsliga men med lampan och lite annat så känns det nu mycket mysigare att sitta där!!!
image656
Orange är väl kanske inte världens finaste färg men den är varm och vad tar man annars till dom där tapeterna=)
image657image658image659
Sjumilakliv i pappas skor
image660
Finast
image662
Mina kära hugger in på varsin ostfralla på IKEA!

Isa lyssnar och lär sig massor med ord nu.
igår kom ordet "Bii"=bil och idag strök hon mig på armen då jag hade mjuka fleecetröjan på mig och sa "Siin"=fin
Sa även det till Bia då han provade kläder på Intersport förut!gullunge=)
Annars är der mycket:Sitta hää,titta dää,mlamla(ramla)oooj,oooj då,bää bää,oppa dää,(hoppa),ita(rita) mm mm
Säger även sitt namn ibland när hon ser sig själv på kort.

I kväll ska vi till grannarna på middag och baljbad om vi får någon barnvakt....hoppas hoppas!
Trevlig helg till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0