Billig shoppig och intervju

idag har jag haft pemis=)hemifrån på em.
var på stan och i birsta en sväng.
shoppade ett par svarta shorts,lila polo,svart skjorta och en klänning på zizzi.
blev billigt då jag hade pengar kvar att handla för där sen modevisningen!KUL!
sen blev det ett par strumpbyxor och en knallblå långärmad t-shirt...redo att vara fin nu...men när???
till bia blev det en disktrasa med en döskalle och texten"VARNING,för mycket städning kan vara skadligt för din hälsa"
HAHAHAHAHAHAHA!!!

var på intervju i morse....gick bra tror jag men har ångest om jag måste sluta på kyrkan=(
det blir isf 75% på zizzi i stan.
JÄTTEKUL men nu är man ju van att inte jobba kvällar och helger så det blir en omställning om jag får jobbet.
Skulle vilja att "han däruppe" ringde eller nåt och helt plötsligt hade en tjänst åt mig på kyrkan,skulle inte tveka att stanna där även om det skulle vara lite mindre timmar....jaja...man kan inte få ALLT man önskar!
Det blir nog bra om jag får jobbet och man kommer igång!

nu ska jag mysa med min darling,bäst i världen.

Kram och på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0