Isas lista

Vad är det första du gör när du vaknar
vrider mig lite sen börjar jag prata å "prutta" med munneb så mamma ska förstå att jag är vaken!

Vad är det andra du gör på morgonen
ler och skrattar när pappa eller mamma kommer för att ta upp mig!

Vad skulle du aldrig göra på morgonen
sova längre än till 7=)

Är du pratglad på morgonen
JA!pratar som mest på morgonen!

Vem var det första du pratade med idag
Pappa

Vem skulle du helst delat säng med i natt
"Flash" eller mamma och pappa

Vad drömde du i natt
inte något farligt för jag har sovit gott

Hur mycket sover du per natt
10-11 timmar

Somnar du fort om kvällarna
Ibland men ibland måste jag få somna i mammas eller pappas famn

Pratar du i sömnen
Nej,men jag kan vara ledsen i sömnen

Vad har du ätit till frukost
välling kl 7 sen gröt kl 9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0