veckan så här långt...

puss
Har träffat mina kusiner i Mårtenro den här veckan.
Det är alltid lika roligt för Tuva är så snäll och hämtar leksaker och busar med mig.
Och pussas och kramas gör hon!
Gullungen!
nora
Jag och Nora gör inte så mycket tillsammans än,men vänta ni bara tills vi blir lite större!!!
mammamys
Sen har jag varit snorig och hängig i början på veckan och då är det skönt att bara mysa på soffan med mamma....

Mamma längtar till jul,så nu har hon smygstartat genom att sätta upp röda gardinerna mm...
Och massor med kort knäpper hon på mig,och jag måste ha en röd mössa med tofs på mig varje gång.
Men det går bra för tofsen är jättegod att äta på och mössan rolig att dra av,fast då tycker mamma jag är busig!
j

Idag ska vi åka och hälsa på Albin i Matfors.
Sen ska jag till mormor och bada badkar tror jag.
Nu ska mamma skynda sig att duscha medan jag sover....eller ligger och myser i sängen och lyssnar på Cardigans rättare sagt...
KRAM från Isa

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Fina bilder! O skitsnygga ljus du hade på köksbordet!! var har du köpt dom? ha en bra dag!

2006-11-09 @ 13:29:54
URL: http://lindstrombarn.blogg.se
Postat av: Lina

ja,d et var verkligen att tjuvstarta! =) Jättefina grejer, som vanligt! Vi kommer ju inte att pynta alls, någonstans. Men men, det blir fler jular!

2006-11-11 @ 11:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0