klädrensning...

I kväll har mamma rensat bland mina kläder som blivit för små.
Packat ner dom i olika kartonger så dom ska vara lätta att hitta om jag blir storasyster någongång eller om någon annan liten tjej behöver låna något...
Och det var inte liiiiite kläder jag samlat på mig på ca 6 månader!

Men innan mamma packade ner allt var jag tvungen att rota lite utifall det var något jag kanske kunde klllllllääääämmmmma in mig i...
k
en virkad mössa kanske?????nja....nej det får vara....
p
men Flash hittade ett ombyte iaf=)
f
Sen klämde dom på mig någon hård grön grej med några pinnar på som jag ska ha om någon vecka säger mamma...vad vi ska göra då vet jag inte men det är väl någon påhitt mamma kommit på igen...
l

Nu ska jag sova,och jag är inte förkyld längre så nu sover jag gott!
KRAM på er alla som läser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Maria

Själv har vi idag packat upp en låda med Tuvas gamla kläder i stl 62 som Nora nu ska börja använda!=) Men några nya inköp blir det nog ändå, dels är allt väldigt somrigt, dels är det ju kul med lite nytt (det är väl en lillasysters lott att få ärva allt antar jag...) Skönt att Isas förkylning är bättre! Här är det fortfarande snor i långa banor och rossel och host = dålig nattsömn... :( Kram på er!

2006-11-27 @ 21:37:53
URL: http://lindstrombarn.blogg.se
Postat av: Tindra

Hej kusinvitamin! Vad bra att du är frisk igen. Saga verkar oxå pigg nu och min feber är borta. Imorgon ska jag på dagis igen. Mamma o jag skulle ha bakat lussebullar idag men mamsen hade glömt att köpa saffran, typiskt!
Snart ses vi igen! Vi längtar så. Och jag vill gärna ha en pepparkaka från er, dom var så fina.
Kram från Tindra

2006-11-28 @ 12:52:10
Postat av: Lina

Haha, shit vad mkt kläder! Spara som sagt, så omodernt blir det väl inte på några år...? ;0)

2006-11-28 @ 17:51:29
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0