7 januari 2010

Hej min älskling!
Ja då är vi inne på ditt fjärde år, det känns helt otroligt att du har blivit så stor!
Tänk att jag har fått vara din mamma så länge mitt hjärta!
Just nu sitter jag hemma i soffan med ett gipsat högerben.
Jag ramlade och bröt benet den 20:e december då jag var ute och skottade snö.
Du och pappa har hjälpt mig hela julen ända fram tills nu då jag äntligen kan gå lite på foten.
Du har varit duktig å tålmodig även om det inte alltid varit så roligt att jag bara kunnat sitta i soffan å inte göra något med dig.
Men nu håller vi på att göra ditt rum till ett stortjejsrum med loftsäng mm å det blir såååå fint!
Jag ska lägga bilder här så du kan se när det är klart!
Jag ska även lägga in lite bebisbilder på dig då jag hämtat dom från datorn i källaren.
Vill även skriva att vi har det riktigt kallt ute!
i ca 3 v har temperaturen inte sjunkit mer än till -10.
just nu är det -28 ute å det ligger oftast runt -20.
lite tråkigt för dig då det är för kallt för att vara ute i busa i all snö som kommit!
Det är massor,å både du och pappa vill gärna vara ute och åka skoter:)
Söta drömmar min älskade dotter, och tack för att du i kväll sa att jag "är min bästa mamma"!
Jag älskar dig min bästa gumma!
/mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0