söndag 21 februari

Pappas lilla hjälpreda:)
du å pappa myser i badet, ni pratar, leker å busar!
Du i fina Filip som vi hälsade på i lördags!
Å när vi åkte hem satt jag å sjöng med i en lugn låt, då frågade du mig varför jag sjöng så sakta?
men sången är så svarade jag.
nääää, gasa mamma får du se då, då går sången fortare :)
men du är väl för söt vår lilla älskade Isagumma!
på fredag börjar jag jobba, så då kan jag köra dig till dagis igen :)
å på onsdag när du är ledig ska vi åka till birsta å köpa nåt till mormor som skjutsat dig så länge när jag haft ont i foten!
du ska få välja nåt alldeles själv!
här om dagen hörde jag dig säga på dagis att du blev glad av att leka med din mamma och pappa.
Om du bara visste älskade isa hur glad vi är över att ha dig, att få leka med dig varje dag!
du är vårt allt!
vi älskar dig!!!
/mamma å pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0