27 feb

Hej min gullisgullis!
i går skulle jag jobba första dagen efter min sjukskrivning med då du var lite hängig så blev vi hemma från dagis å jobb.
Å det var nog tur för idag är jag inte heller så pigg :(
I går när jag skulle lägga mig hostade du så jättemycket så jag skulle ge dig medicin.
Men du vill inte ha, å jag hatar när jag måste hålla i dig å hälla ner det i halsen.
Önskar att du förstod att det är för din skull, å att det blir lättare att sova efter medicinen :(
som tur var fick du i dig lite å sov sen gott hela natten!
du idag!!!
Idag åker kusinerna m fam å farmor å farfar till Thailand.
Det är lite jobbigt tycker du för du frågar hela tiden varför inte vi kan följa med....
Men till hösten älskling ska vi åka!
Bara du, jag å pappa!
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0