31 oktober 2009

hej min ängel!
idag är det halloween och i år är du utklädd till en liten ängel!
lycklig var du för att få locka håret och ha sprayglitter i det,måla kinderna mm-
så lite gör dig så glad älskling!
mamma och pappa var djävular och du undrade varför mamma målat en kratta på ögonbrynet:)
vi har varit hos erik och evelina i kväll och trots att du blev så trött så gnällde du inte,du ville inte gå hem men gjorde det snällt ändå och somnade i dein säng på 1 minut:)
vi är så stolta över att ha en så glad,duktig och busig tjej!
halloween!
denna pumpalykta gjorde du och jag i onsdags och du sa åt mig flera gånger att akta mig så jag inte skulle skära mig på vassa kniven!
tack för att du tar så bra hand om mig gumman!
i måndags överraskade vi pappa efter jobbet med att han fick ligga på soffan medans vi gjorde middag!
du hjälpte mig att dela,hacka,duka,röra och greja och hämtade stolt pappa sen.vi tog även och bakade sen som du älskar!och du älskar även att fika det vi bakat och det tycker jag är roligt!
så till kvällsfika bjäd vi pappa på muffins och mjölk!
tack gumman för att du vill göra sånt här med mig,jag älskar att vara med dig,skulle vara det varje sekund om jag kunde!
dina vackra ögon som här är så gröna i din nya jacka!
dina ögon byter färg beroende på när och i vilket ljus man ser dem!
här har du precis samma färg som mig vackra dotter!
nu ska jag pussa dig godnatt,hoppas du drömmer sött!
jag älskar dig!
/din mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0