veckan som gått


när pappa är borta pysslar hans tjejer!
påskkycklingar blev det den här gången!


Kusin Mirabelle m fam har varit hemma i Sundsvall på besök så vi träffades över tacos på Slutgatan

Isa ville pussa å kramas med Bella hela tiden.
hon är min bästa vän sa hon :) och jag är hennes storasyster....sötis

Morbror Bia å Bella

Bella med sin mamma Lina

sen har vi varit på 80årskalas

4 generationer

Kusiner



Isa med Busiga (mammas)morbror Janne

gung gung med kusin Saga

trött efter en kväll med massor av bus!


Isa kan inte ha mössa när hon har tofs säger hon å jag hade sett ett så sött pannband på en annan bloggmen det blev så dyrt att skicka efter så idag snodde jag ihop ett likadant av en IKEA pläd i fleece å se så söt prinsessan  blev!

ha en bra vecka!

Å VART ÄR KOMMENTARERNA???

Kommentarer
Postat av: jesica

Tja! Oj vilken snygg. En sådan skulle jag vilja ha åxå..jag kan köpa en av dej om du har lust att göra en till. Har du ngt fel på din andra sida? Hur mår du?Hur går det med op? Kram Jessica

2009-03-23 @ 10:57:09
Postat av: sara

jag förstår inte varför ni inte kommer in på min blogg!

http://saraskoglund.webblogg.se

2009-03-23 @ 11:23:46
Postat av: Lina

Vilken händig mamma!!



Gud, jag ser ju helt gravid ut på bilden! Blusen gjorde sig inte så bra på bild =)

2009-03-24 @ 09:09:07
URL: http://linalindstrom.blogg.se/
Postat av: Maria

Kul med generationsbild! många fina bilder!

2009-03-24 @ 10:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0