dålig bloggare...

ja det är ja,å jag skäms!
men tiden å orken räcker inte...men här kommer uppdatering om senaste tidens händelser i fam Lindström/Skoglunds liv!


så här trött var gumman en dag efter dagis...somnade i soffan mitt i Mamma Mia-filmen


bia och isa var ute å skottade av garagetaket i helgen.tur inte jag var hemma när dom gick där på taket..ja när man är med pappa får man göra allt möjligt tokigt å spännande!när snön var nerskottad kunde man ju springa från taket å hoppa ner!


pappa gillar detta :)


kusiner påväg på "isdans"

lilla sjöjungfrun Ariel,blunder och mozart

popcorn måste man ha!

kärlek..

plötsligt lägger isa armen om tuva å sitter så en stund...värmer i mitt hjärta.
Till Tuva...Isa tycker så mycket om dig...
och jag njuter av att tjejerna har så nära relation till sina kusiner...hoppas dom håller ihop i framtiden också!
Tack för att vi fick följa med i söndags,nästa gång bjuder vi mer er på nåt för "stortjejer"



vår lilla sockerbagare

vi skaulle överraska pappa med fika tills han hade kört in ved,när han kom in såg isa ut så här och ropade till bia:kom inte till köket pappa,vi gör en hemlis!
hmmm avslöjad kanske? :)

mmmmmmm....

kvällsfika i nattlinne!chokladmuffins å mjlök!!!

ja det var lite uppdatering det!


ps.önskelistan är uppdaterad.ds


Kommentarer
Postat av: Lina

Alla pappor verkar vara modigare... Ibland är det bra och ibland känns det bara som en isklump i magen, haha!

2009-03-19 @ 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0