Busunge!

I kväll när jag kom hem så ropar isa glatt från sovrummet:hej mamma!
vaken 20.30...blir jobbigt i morgon bitti tänkte jag...
Så jag gick i ala fall in till henne för att säga godnatt å mysa lite.
Vi myste en stund sen ville hon gå till sin säng för en gångs skull,så jag bäddade ner henne och sa godnatt!

Gick till köket å gjorde lite te och grejade lite,då ropar hon:maaaammmmmmaaaa....
kl 21.10...å vad trött hon kommer vara tänker jag och går in till sovrummet...
hon ligger snällt i sin säng och har tänt skrivbordslampan...so far so good:)

innan jag berättar mer ska jag säga att isa ALDRIG gjort nåt riktigt BUS,inte ritat på väggar eller liknande.
så när jag kommer fram till henne och får se detta:

kan jag lova att det var svårt att hålla sig för skratt!!!
BUSUNGE!
men jag lyckades hålla mig allvarlig så pass länge att jag frågade henne vad hon gjort och om man fick göra så mm.
Hade inte behövt säga något för titta på Isas ögon,hon visste att man inte får rita på sig:)

så när vi kom till badrummet å skulle tvätta handen och pannan var det visst lite mer konstverk lite här å där på henne :)Benet,armen,båda händerna å pannan var prydligt målade med blå tuschpenna!
Då kunde inte mamma och pappa hålla sig utan började skratta åt vårt lilla busfrö,å hon skämdes ännu mer stackaren...

nu tror jag hon somnat tillslut iaf....21.30..god natt!

Kommentarer
Postat av: Maria

vilket rackartyg:)!

2009-02-25 @ 11:42:39
Postat av: Evelina

Hahaha.. =) Sötis!

2009-02-25 @ 16:13:57
Postat av: Lina

Haha, busjänta!

2009-02-25 @ 19:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0